YOUTUBE - z kim warto ćwiczyć? Moi fitnessowi faworyci

13:04



Jak pewnie zauważyliście, mój blog to nie tylko zbiór autorskich przepisów, ale też miejsce w którym dzielę się z Wami swoją wiedzą na temat jedzenia, sportu i ogólnie - zdrowego trybu życia.





Każdy kto próbował na stałe (albo chociaż na jakiś czas) zmienić swój dotychczasowy styl życia na pewno nie raz, nie dwa poważnie rozważał decyzję o treningach, które to wykonywane regularnie, wpłyną zbawiennie na jego ciało i kondycję. Bieganie, jazda na rowerze, czy nawet szybki spacer - to już jest coś! Wszystko oczywiście na świeżym powietrzu. Bo wiecie, przychodzenie na siłownię specjalnie po to, by pobiegać na mechanicznej bieżni jest... co najmniej lekką hipokryzją. Podobno do sportu nie ma złej pogody, a jedynie nieodpowiedni ubiór. Coś w tym jest. Do dzisiaj pamiętam dziwną, niespotykaną dotąd radość i satysfakcję po godzinnym joggingu w deszczu. Ciekawe doświadczenie, od dawna zapisane w głowie w zakładce : ,,rzeczy do powtórzenia przed nieuniknioną śmiercią". 
Mimo wszystko pogoda nie zawsze jest nastrajająca na wyjście, no i przecież nie samym cardio człowiek żyje. Czasami trzeba zrobić chociaż lekki trening w domu, co sama preferuję i ostatnio dziwnie się czuję bez chociażby 30-minutowej dawki ćwiczeń w ciągu dnia. Nie zawsze mam siłę, nie zawsze mam ochotę, ale zawsze czuję satysfakcję tuż po. I jakąś-tam radość. ;) 
To uzależnia. Wiadomo, nic przecież nie zastąpi dobrego treningu na siłowni, co nie znaczy, że w domowym zaciszu nie możemy uzyskać pożądanych efektów. 
Internet pęka w szwach przepełniony fitnessowymi specjalistami od ćwiczeń, treningów i odżywiania. Są dobrze zbudowani, pewni siebie, tryskają energią i motywacją. Czasem wydawać by się mogło, że sama ich obecność automatycznie wzmaga wydzielanie dopaminy. Nie będę polecać żadnej Chodakowskiej, Lewandowskiej czy Mel B.  Mnie nie przekonują, dlatego chciałabym przedstawić dzisiaj moich faworytów z którymi naprawdę chce się ćwiczyć, którzy naprawdę kochają to co robią, a ja z każdym ,,treningiem" mam więcej motywacji i zapału do ćwiczeń. 
Enjoy! ;)


BLOGILATES


http://thechalkboardmag.com/

Jako pierwszą przedstawię Wam sympatyczną i pełną życia  Cassey Ho, aktywnie działającą na kanale blogilates. Chociaż jest mi znana od przeszło dwóch lat, dopiero przez ostatnie miesiące ćwiczę z nią regularnie. Z początku może nie przekonywać swoim sposobem bycia. Tryskająca ogromną energią, z nieznikającym uśmiechem od ucha do ucha - może wydawać się nieco creepy. ;) Nawet przy intensywnych ćwiczeniach Cassey potrafi mówić i mówić bez przerwy, w momencie gdy ja usiłuję złapać oddech. ;)Z czasem pokochałam ten rodzaj wysiłku. Taak, pilates też może być intensywny! Potrafi zaangażować wszystkie mięśnie Twojego ciała. Sprawi, że poczujesz te o których istnieniu wcześniej nie miałeś pojęcia. Cassey za każdym razem zaskakuje mnie czymś nowym, dlatego przy niej nigdy się nie nudzę. Oto kilka moich ulubionych treningów:









FITNESS BLENDER





Zarówno witryna, jak i kanał prowadzona jest przez małżeństwo - Kelli i Daniela. Połączyła ich wieloletnia pasja i doświadczenie związane z fitnessem. Na YouTube oferują nam szereg różnorodnych treningów - od lekkiej jogi i pilatesu po ostre cardio oraz ciężkie interwały czy ćwiczenia siłowe.  Możemy wybierać spośród ponad 500-set filmików - każdy z nich o różnej długości i intensywności. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie!
Ponadto, na oficjalnej stronie Fitness Blender istnieje możliwość zamówienia indywidualnych, kilkutygodniowych planów treningowych. Każdy dostosowany do wieku, predyspozycji i naszych celów.
Szeroki wybór treningów, brak rozpraszających elementów w tle i doskonała technika wykonywanych ćwiczeń przemawiają za Fitness Blender.
Moje ulubione treningi:









NATALIA GACKA


http://tv.se.pl/


Czas na polską trenerkę - Natalię Gacką, mistrzynię świata w fitnessie sylwetkowym, a także trenerkę i dietetyczkę! Na swojej oficjalnej stronie udziela szeregu porad w zakresie ćwiczeń i odżywiania. Znajdziemy tam również rozmaite treningi i zdrowe przepisy na każdą porę dnia.
Jej wiedza, doświadczenie i sposób bycia skutecznie przemawiają za tym, by zacząć trenować właśnie z nią.







Podsumowując... 

to chyba już wszystko, co chciałam dzisiaj zaprezentować. Pamiętajcie, by na początku mierzyć siły na zamiary. Jeśli są to Wasze początki - zaczynajcie od lekkich treningów, nie przesadzajcie z obciążeniami i nie zapominajcie o przerwach. By uzyskać pożądane efekty ćwiczcie 3-5 razy w tygodniu po min. 30-60 minut ; uwzględnijcie w swoim planie treningi cardio, siłowe i wzmacniające. Rozgrzewka przed i rozciąganie po ćwiczeniach są bardzo ważne - pomogą uniknąć kontuzji i mocnych zakwasów. Zadbajcie także o swoje odżywianie, bo to nie tylko kwestia szczupłej figury, ale przede wszystkim dobrego samopoczucia i wydolności organizmu.


https://wendyvangilst.com


You Might Also Like

0 komentarze

Wyświetlenia