Najlepsze pomysły na fit śniadanie!

20:11








Przygotowałam dla Ciebie takie małe zestawienie moich ulubionych śniadań, które idealnie sprawdzają się w zabiegane poranki. Łączą je trzy cechy - ekspresowość, smaczność i zdrowotność.
Możesz je przygotować nawet dzień przed, rano udekorować ulubionymi dodatkami i wziąć ze sobą na wynos. 


🌸 ZOBACZ FILMIK 🌸





Nocna owsianka z owocami, jogurtem i chia



Smaczna i szybka opcja dla tych, którym zawsze brakuje rano czasu.
 Owsiankę wystarczy wstępnie przygotować dzień przed, wstawić do lodówki na noc i rano udekorować ulubionymi owocami.































Składniki:

  • ok. 40 g płatków owsianych
  • banan
  • kilka łyżek naturalnego jogurtu
  • łyżka nasion chia
  • ulubione owoce do dekoracji



Płatki owsiane zalewamy w miseczce ciepłą wodą, dodajemy nasionka chia, mieszamy i odstawiamy do napęcznienia. Mieszamy całość z jogurtem naturalnym i zmiksowanym wcześniej bananem, przekładamy do słoiczka i wstawiamy na jakiś czas do lodówki (najlepiej na całą noc). Rano dekorujemy ulubionymi owocami. Smacznego. :)












Bananowe placuszki owsiane





Powszechnie znane i lubiane, ekspresowe w przygotowaniu i pyszne. Bez problemu można zapakować w pudełeczko i wziąć ze sobą do pracy lub szkoły. Naturalnie słodkie, nie potrzebują dodatku grama cukru. Świetnie smakują z dodatkami jak : masło orzechowe, jogurt naturalny, kakaowa polewa i świeże owoce.







Składniki: 


  • 50 g płatków owsianych
  • jajko
  • banan
  • łyżka proszku budyniowego o smaku wanliowym
  • łyżeczka proszku do pieczenia














Płatki owsiane zalać w miseczce ciepłą wodą i odstawić do napęcznienia. Dodać jajko, rozgniecionego banana, proszek budyniowy i proszek do pieczenia, chwilę przemieszać. Smażyć na niewielkiej ilości oleju (u mnie kokosowy) po kilka minut z każdej strony. Na jeden placuszek przypada ok. 1,5 łyżki ciasta. Placuszki podawać z ulubionymi dodatkami - u mnie polewa z masła orzechowego, plasterki banana i pomarańczy. 👌









Pełnoziarniste kanapki z twarożkiem, rukolą i pomidorem




Kolejna mega prosta opcja. Połączenie lekkiego, białego sera z pomidorami i rukolą jest wyjątkowo smaczne. Dobrze się sprawdza również jako II śniadanie lub lekka kolacja. W moim przypadku same kanapki to zazwyczaj za mało, więc przeważnie robię do nich jakąś sałatkę z warzyw, które akurat mam pod ręką.


Składniki:

  • pieczywo pełnoziarniste
  • twaróg półtłusty (u mnie bez laktozy)
  • pomidor
  • rukola
  • sól, pieprz, oregano

Kromki chleba wcześniej podpiec w tosterze, posmarować masłem, nałożyć porcję twarożku, posolić. Ułożyć plasterki pomidora i rukolę, następnie przyprawić solą, pieprzem i oregano. Smacznego. :)






     Smacznego! 🌸


✩✩✩


✩✩✩




You Might Also Like

0 komentarze

Wyświetlenia