Pudding ryżowy na mleku migdałowym

16:50



Rok akademicki został oficjalnie rozpoczęty. Zaczęłam studia na kierunku, który wyznaczyłam sobie już na samym początku szkoły średniej. Nie sądziłam jednak, nie pomyślałam nawet, że finalnie trafię do Olsztyna. Póki co próbuję odnaleźć się w nowym środowisku, poznać miasto, poczuć jego klimat i wyszukać swoje ulubione miejsca. Jeszcze jestem trochę zagubiona w tym wszystkim, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.


Dzisiaj podrzucam Wam inspirację na prawdziwie jesienne śniadanko o ciepłych barwach najurokliwszej pory roku. Lekki ryżowy pudding w towarzystwie figi, żurawiny i nektarynki to idealny pomysł na rozpoczęcie dnia (lub jego słodkie zwieńczenie). Spróbujcie! Koniecznie z ryżem basmati - jest lekki i łatwy do zblendowania na aksamitny pudding.

Składniki:

  • 50 g ryżu basmati  (przed ugotowaniem)
  • 1/2 szklanki mleka migdałowego
  • słodzidło do smaku (ksylitol)
  • owoce do podania (figa, nektarynka, żurawina)
  • szczypta soli
+łyżeczka miodu (opcjonalnie)

Ryż rozgotowujemy w lekko osolonej wodzie, a następnie odstawiamy do przestygnięcia. Później blendujemy wraz z mlekiem na gładki mus, dosładzamy wg uznania. Podajemy z figą, nektarynką i żurawiną, a na koniec polewamy miodem.




      Smacznego! 🍁


✩✩✩


✩✩✩




You Might Also Like

1 komentarze

FlyB - Kulinaria

Facebook

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Wyświetlenia